The Marketing & Market Research Lab - M.M.R. is supported by the following members:
Arfara Christina
Subject: Policies and strategy of internal marketing as necessary tools in implementing strategic objectives in the context of green management of the intellectual capital
Supervisor: Samanta Irene
Η Διδακτορική Διατριβή της Αρφαρά Χριστίνα ολοκληρώθηκε με επιτυχία τον Νοέμβριο του 2023.
Η Διδακτορική Διατριβή της Αρφαρά Χριστίνα ολοκληρώθηκε με επιτυχία τον Νοέμβριο του 2023.
Karnahoritis Dimitrios
Subject: Attitudes Change Strategies for shaping Consumer Consciousness and Culture towards insurance products
Supervisor: Samanta Irene
Papageorgiou Konstantinos
Subject: Electronic word of mouth (eWOM) via online social communities: effects on businesses and consumers from a geo-social approach
Supervisor: Samanta Irene
Η Διδακτορική Διατριβή του Παπαγεωργίου Κωσταντίνου ολοκληρώθηκε με επιτυχία τον Δεκέμβριο του 2023.
Η Διδακτορική Διατριβή του Παπαγεωργίου Κωσταντίνου ολοκληρώθηκε με επιτυχία τον Δεκέμβριο του 2023.
Κανελλοπούλου Φιλιώ
Θέμα διατριβής: Αποτελεσματικός Σχεδιασμός & Παροχή Υπηρεσιών Δημοσίου: Μια επέκταση του Μοντέλου της Αλυσίδας Υπηρεσιών Κέρδους για τον Δημόσιο Τομέα στην Ελλάδα
Επιβλέπων: Γιοβάννης Απόστολος
Simetgo Κeivan
Subject: How Technology can Determinate Customer Experience in the Services Context .
Supervisor: Giovanis Apostolos
Zahari Andriana
Subject: Τhe Role of Consumers’ Unconscious in Advertising
Supervisor: Ioannis Rizomyliotis