On-line Webinar – Nokia
January 3, 2023On-line Webinar – Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών
January 19, 2023
Το μάρκετινγκ διέρχεται από μια σεισμική αλλαγή. Η αλλαγή καθοδηγείται από καταναλωτές που δεν είναι πλέον παθητικοί στη σχέση τους με τα εμπορικά σήματα, την τεχνολογία και τα δεδομένα. Oι πρακτικές μάρκετινγκ εξελίσσονται παράλληλα με την πιο επαναστατική βιομηχανία στον κόσμο, την βιομηχανία λογισμικού. Σήμερα, χρησιμοποιούμε εξειδικευμένο λογισμικό για ανάλυση, διαχείριση καμπάνιας, διαχείριση περιεχομένου, διαχείριση ψηφιακών περιουσιακών στοιχείων, προγραμματική διαφήμιση, διαχείριση σχέσεων πελατών, διαχείριση πηγών μάρκετινγκ και πολλά άλλα. Το μάρκετινγκ έχει εξελιχθεί σε ψηφιακό επάγγελμα επειδή χρησιμοποιούμε ψηφιακά εργαλεία, επηρεαζόμαστε από την δυναμική αυτών των εργαλείων όπως πχ. από την δυναμική των κύκλων ταχείας ενημέρωσης που συνήθως διαθέτουν τα προϊόντα λογισμικού ως υπηρεσία (software-as-a-service). Αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι αυτά τα εργαλεία μας δίνουν ψηφιακή μόχλευση - ταχύτητα, κλίμακα, προσαρμοστικότητα και ακρίβεια- σε τόσες πολλές από τις διαδικασίες μας διοικητικής υποστήριξης (back-office). Για να επιτευχθεί η ψηφιακή μόχλευση, συχνά πρέπει να επανεξετάζουμε τον τρόπο με τον οποίο εργαζόμαστε για να επωφεληθούμε πραγματικά από αυτές τις νέες δυνατότητες. Με την υιοθέτηση πρακτικών ψηφιακής διαχείρισης.