Το Εργαστήριο Μάρκετινγκ & Έρευνας Αγοράς – Μ.ΕΡ.Α.» (Marketing and Market Research) θα έχει ως αποστολή:
(α). Την προπτυχιακή διδασκαλία των προβλεπόμενων από το εκάστοτε πρόγραμμα σπουδών του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων της Σχολής Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών, που αποτελούν μέρος ή σχετίζονται με το γνωστικό αντικείμενο του Εργαστηρίου και ειδικότερα το Marketing, τη Συμπεριφορά Καταναλωτή, τις Πωλήσεις και την Έρευνα Αγοράς μέσω της εργαστηριακής επιτήρησής τους, ώστε μετά τη διδακτική ολοκλήρωση οι φοιτητές να διαθέτουν όλες τις απαραίτητες δεξιότητες που απαιτούνται στα πλαίσια της εκτέλεσης του εφαρμοζόμενου προγράμματος σπουδών του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων.
(β). Τη μεταπτυχιακή διδασκαλία στο πλαίσιο συναφών Προγραμμάτων μεταπτυχιακών Σπουδών όσο και εκπόνησης διδακτορικής διατριβής και μεταδιδακτορικής έρευνας σε θέματα συναφή με τα διδακτικά και ερευνητικά αντικείμενα του Εργαστηρίου και ειδικότερα στο Marketing, τη Συμπεριφορά Καταναλωτή, τις Πωλήσεις και την Έρευνα Αγοράς μέσω της εργαστηριακής επιτήρησής τους σύμφωνα με τα οριζόμενα στον Εσωτερικό κανονισμό Λειτουργίας Μεταπτυχιακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής καθώς και ανεξάρτητη ενασχόληση σε θέματα ερευνητικά που εμπίπτουν στα ενδιαφέροντα των μελών Δ.Ε.Π. του Εργαστηρίου.
Το Εργαστήριο Μάρκετινγκ & Έρευνας Αγοράς – Μ.ΕΡ.Α.» (Marketing and Market Research) θα είναι σε θέση να υλοποιεί ερευνητικά και αναπτυξιακά προγράμματα, να εκπονεί μελέτες και να παρέχει επιστημονικές υπηρεσίες προς δημόσιους, κοινωνικούς και ιδιωτικούς φορείς, καθώς και υπηρεσίες σύμφωνα με το Π.Δ. 159/1984 (ΦΕΚ 53/τ. Α΄/27-4-1984'): «Προϋποθέσεις παροχής υπηρεσιών από τα πανεπιστημιακά εργαστήρια σε ιδιώτες και κάθε νομικής μορφής οργανισμούς», εξασφαλίζοντας τους απαραίτητους για τη λειτουργία τους πόρους. Επιπλέον, το Εργαστήριο Μάρκετινγκ & Έρευνας Αγοράς – Μ.ΕΡ.Α.» (Marketing and Market Research) δύναται να λαμβάνει χρηματοδοτήσεις από οργανισμούς, δημόσιους, ιδιωτικούς και διεθνείς. Ακόμα η δημιουργία και λειτουργία επιστημονικού περιοδικού θα αποτελεί μία από τις βασικές υπηρεσίες που θα προσφέρει το εργαστήριο και παράλληλα μια κύρια πηγή χρηματοδότησης.
(γ). Το λοιπό εκπαιδευτικό έργο που περιλαμβάνει την επικαιροποίηση της γνώσης των αποφοίτων του Τμήματος καθώς και την εκπαίδευση λοιπών πτυχιούχων συναφών ειδικοτήτων.
(δ). Την αυτοδύναμη ερευνητική δραστηριότητα ή τη συνεργασία κάθε μορφής με Ερευνητικά Κέντρα και Ακαδημαϊκά Ιδρύματα της ημεδαπής και αλλοδαπής, εφόσον οι στόχοι συμπίπτουν, συμβαδίζουν και αλληλοσυμπληρώνονται με εκείνους του Εργαστηρίου στο αντικείμενο των πολιτικών δημόσιας υγείας σε πνεύμα αμοιβαιότητας και συλλογικής εργασίας.
(ε). Την συμβολή στην ανάπτυξη και διάδοση επιστημονικών γνώσεων σχετικά με το αντικείμενο του εργαστηρίου και εν γένει της επιστήμης του Μάρκετινγκ και τη συνεργασία με δημόσιους φορείς, με οργανισμούς της τοπικής αυτοδιοίκησης, με επιστημονικούς κοινωνικούς και επαγγελματικούς φορείς, με διεθνείς οργανισμούς ή οργανώσεις καθώς και με φορείς του ιδιωτικού τομέα στα συναφή επιστημονικά πεδία, ώστε να συμβάλλουν στην από κοινού διερεύνηση λύσεων και προτάσεων για την αντιμετώπιση σύγχρονων προβλημάτων, μέσω της συλλογής, επεξεργασίας, αποθήκευσης και διάθεσης επιστημονικών δεδομένων καθώς και την παροχή γνωμοδοτήσεων ως εμπειρογνώμονες σε θέματα που άπτονται των γνωστικών αντικειμένων του Εργαστηρίου, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.
(α). Την προπτυχιακή διδασκαλία των προβλεπόμενων από το εκάστοτε πρόγραμμα σπουδών του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων της Σχολής Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών, που αποτελούν μέρος ή σχετίζονται με το γνωστικό αντικείμενο του Εργαστηρίου και ειδικότερα το Marketing, τη Συμπεριφορά Καταναλωτή, τις Πωλήσεις και την Έρευνα Αγοράς μέσω της εργαστηριακής επιτήρησής τους, ώστε μετά τη διδακτική ολοκλήρωση οι φοιτητές να διαθέτουν όλες τις απαραίτητες δεξιότητες που απαιτούνται στα πλαίσια της εκτέλεσης του εφαρμοζόμενου προγράμματος σπουδών του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων.
(β). Τη μεταπτυχιακή διδασκαλία στο πλαίσιο συναφών Προγραμμάτων μεταπτυχιακών Σπουδών όσο και εκπόνησης διδακτορικής διατριβής και μεταδιδακτορικής έρευνας σε θέματα συναφή με τα διδακτικά και ερευνητικά αντικείμενα του Εργαστηρίου και ειδικότερα στο Marketing, τη Συμπεριφορά Καταναλωτή, τις Πωλήσεις και την Έρευνα Αγοράς μέσω της εργαστηριακής επιτήρησής τους σύμφωνα με τα οριζόμενα στον Εσωτερικό κανονισμό Λειτουργίας Μεταπτυχιακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής καθώς και ανεξάρτητη ενασχόληση σε θέματα ερευνητικά που εμπίπτουν στα ενδιαφέροντα των μελών Δ.Ε.Π. του Εργαστηρίου.
Το Εργαστήριο Μάρκετινγκ & Έρευνας Αγοράς – Μ.ΕΡ.Α.» (Marketing and Market Research) θα είναι σε θέση να υλοποιεί ερευνητικά και αναπτυξιακά προγράμματα, να εκπονεί μελέτες και να παρέχει επιστημονικές υπηρεσίες προς δημόσιους, κοινωνικούς και ιδιωτικούς φορείς, καθώς και υπηρεσίες σύμφωνα με το Π.Δ. 159/1984 (ΦΕΚ 53/τ. Α΄/27-4-1984'): «Προϋποθέσεις παροχής υπηρεσιών από τα πανεπιστημιακά εργαστήρια σε ιδιώτες και κάθε νομικής μορφής οργανισμούς», εξασφαλίζοντας τους απαραίτητους για τη λειτουργία τους πόρους. Επιπλέον, το Εργαστήριο Μάρκετινγκ & Έρευνας Αγοράς – Μ.ΕΡ.Α.» (Marketing and Market Research) δύναται να λαμβάνει χρηματοδοτήσεις από οργανισμούς, δημόσιους, ιδιωτικούς και διεθνείς. Ακόμα η δημιουργία και λειτουργία επιστημονικού περιοδικού θα αποτελεί μία από τις βασικές υπηρεσίες που θα προσφέρει το εργαστήριο και παράλληλα μια κύρια πηγή χρηματοδότησης.
(γ). Το λοιπό εκπαιδευτικό έργο που περιλαμβάνει την επικαιροποίηση της γνώσης των αποφοίτων του Τμήματος καθώς και την εκπαίδευση λοιπών πτυχιούχων συναφών ειδικοτήτων.
(δ). Την αυτοδύναμη ερευνητική δραστηριότητα ή τη συνεργασία κάθε μορφής με Ερευνητικά Κέντρα και Ακαδημαϊκά Ιδρύματα της ημεδαπής και αλλοδαπής, εφόσον οι στόχοι συμπίπτουν, συμβαδίζουν και αλληλοσυμπληρώνονται με εκείνους του Εργαστηρίου στο αντικείμενο των πολιτικών δημόσιας υγείας σε πνεύμα αμοιβαιότητας και συλλογικής εργασίας.
(ε). Την συμβολή στην ανάπτυξη και διάδοση επιστημονικών γνώσεων σχετικά με το αντικείμενο του εργαστηρίου και εν γένει της επιστήμης του Μάρκετινγκ και τη συνεργασία με δημόσιους φορείς, με οργανισμούς της τοπικής αυτοδιοίκησης, με επιστημονικούς κοινωνικούς και επαγγελματικούς φορείς, με διεθνείς οργανισμούς ή οργανώσεις καθώς και με φορείς του ιδιωτικού τομέα στα συναφή επιστημονικά πεδία, ώστε να συμβάλλουν στην από κοινού διερεύνηση λύσεων και προτάσεων για την αντιμετώπιση σύγχρονων προβλημάτων, μέσω της συλλογής, επεξεργασίας, αποθήκευσης και διάθεσης επιστημονικών δεδομένων καθώς και την παροχή γνωμοδοτήσεων ως εμπειρογνώμονες σε θέματα που άπτονται των γνωστικών αντικειμένων του Εργαστηρίου, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.