Ο Απόστολος Γιοβάνης είναι Καθηγητής Α’ Βαθμίδας στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής , στο γνωστικό αντικείμενο της Διοικητικής Μάρκετινγκ Τεχνολογικών Προϊόντων και Υπηρεσιών και μέλος του Συνεργαζόμενου Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΣΕΠ) του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου στην ενότητα του Μάρκετινγκ (ΔΕΟ23). Στην τρέχουσα περίοδο διατελεί πρόεδρος του τμήματος Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, και διευθυντής του ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων ΜΒΑ.
Πραγματοποίησε τόσο τις προπτυχιακές του, όσο και τις μεταπτυχιακές του σπουδές, στο τμήμα Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης (τομέας Οργάνωσης και Διοίκησης).
Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν το marketing τεχνολογικών προϊόντων και υπηρεσιών, τη διοίκηση σχέσεων με πελάτες και επωνυμίες (brands), την διερεύνηση και πρόβλεψη της διάδοσης/υιοθέτησης/αντικατάστασης τεχνολογικών προϊόντων και την επιχειρηματικότητα.
Είναι συγγραφέας επιστημονικών εργασιών, που είναι δημοσιευμένες σε διεθνώς αναγνωρισμένα επιστημονικά περιοδικά όπως: Journal of Retailing and Consumer Services, Business Strategy and the Environment, European Management Journal, Journal of Strategic Marketing, Journal of Product and Brand Management, Journal of Brand Management, Service Theory and Practice, International Journal of Bank Marketing, Marketing Intelligence and Planning, International Journal of Retail and Distribution Management και Technological Forecasting and Social Change. Διαθέτει επίσης μεγάλο αριθμό δημοσιεύσεων σε πρακτικά διεθνών και εθνικών συνεδρίων και σε βιβλία με συλλογές άρθρων. H εργογραφία του τυγχάνει διεθνούς αναγνώρισης και αναφοράς.
Είναι μέλος της συντακτικής επιτροπής του επιστημονικών περιοδικών Journal of Product and Brand Management και Journal of Integrated Information Management, μέλος της επιστημονικής επιτροπής διεθνών συνεδρίων στην επιστημονική περιοχή του μάρκετινγκ και ad hoc κριτής σε έγκριτα επιστημονικά περιοδικά.
Διαθέτει υπερ-δεκαετή εμπειρία, σε θέσεις ευθύνης, σε μεγάλες εθνικές και πολυεθνικές επιχειρήσεις, και είναι μέλος της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ και της Ελληνικής Εταιρείας Επιχειρησιακής Έρευνας.
Apostolos_Giovanis Goggle Scholar Profile
Apostolos_Giovanis_Scopus_profile
Πραγματοποίησε τόσο τις προπτυχιακές του, όσο και τις μεταπτυχιακές του σπουδές, στο τμήμα Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης (τομέας Οργάνωσης και Διοίκησης).
Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν το marketing τεχνολογικών προϊόντων και υπηρεσιών, τη διοίκηση σχέσεων με πελάτες και επωνυμίες (brands), την διερεύνηση και πρόβλεψη της διάδοσης/υιοθέτησης/αντικατάστασης τεχνολογικών προϊόντων και την επιχειρηματικότητα.
Είναι συγγραφέας επιστημονικών εργασιών, που είναι δημοσιευμένες σε διεθνώς αναγνωρισμένα επιστημονικά περιοδικά όπως: Journal of Retailing and Consumer Services, Business Strategy and the Environment, European Management Journal, Journal of Strategic Marketing, Journal of Product and Brand Management, Journal of Brand Management, Service Theory and Practice, International Journal of Bank Marketing, Marketing Intelligence and Planning, International Journal of Retail and Distribution Management και Technological Forecasting and Social Change. Διαθέτει επίσης μεγάλο αριθμό δημοσιεύσεων σε πρακτικά διεθνών και εθνικών συνεδρίων και σε βιβλία με συλλογές άρθρων. H εργογραφία του τυγχάνει διεθνούς αναγνώρισης και αναφοράς.
Είναι μέλος της συντακτικής επιτροπής του επιστημονικών περιοδικών Journal of Product and Brand Management και Journal of Integrated Information Management, μέλος της επιστημονικής επιτροπής διεθνών συνεδρίων στην επιστημονική περιοχή του μάρκετινγκ και ad hoc κριτής σε έγκριτα επιστημονικά περιοδικά.
Διαθέτει υπερ-δεκαετή εμπειρία, σε θέσεις ευθύνης, σε μεγάλες εθνικές και πολυεθνικές επιχειρήσεις, και είναι μέλος της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ και της Ελληνικής Εταιρείας Επιχειρησιακής Έρευνας.
Apostolos_Giovanis Goggle Scholar Profile
Apostolos_Giovanis_Scopus_profile