Mνημόνιο Συνεργασίας
Ερευνητικού εργαστηρίου Μάρκετινγκ & Έρευνα Αγοράς ΜMRLab (Marketing &Market Research Lab) με την Ευρωπαϊκή Ερευνητική Υποδομή MEDem (Monitoring Electoral Democracy)
Μεταξύ του Ερευνητικού εργαστηρίου Μάρκετινγκ & Έρευνα Αγοράς (ΜΜRLAB) και της Ευρωπαϊκής Ερευνητικής Υποδομής MEDem (Monitoring Electoral Democracy), υπεγράφη Μνημόνιο συνεργασίας για την συμμετοχή στο Παρατηρητήριο για τη Δημοκρατία στα Βαλκάνια, τη Μαύρη Θάλασσα και την Ανατολική Μεσόγειο (Observatory for Democracy in the Balkans, Black Sea and Eastern Mediterranean). Το MEDem μέσω των ερευνητικών του δραστηριοτήτων στοχεύει να αποτελέσει μια ανοιχτή «δεξαμενή ιδεών» και, ταυτόχρονα, να δημιουργήσει ένα εργαλείο ανάλυσης που να επικεντρώνεται στα πολιτικά συστήματα, στην κοινωνία των πολιτών και στις δραστηριότητές της, καθώς και στη θέση και τις λειτουργίες των θεσμών σε κάθε χώρα.
Το MMRLab θα λειτουργήσει ως συμβουλευτικό εργαλείο στην παρακολούθηση και ανάλυση των δημόσιων πολιτικών που εφαρμόζονται στους τομείς που βρίσκονται στο επίκεντρο της προσοχής του.
Ερευνητικού εργαστηρίου Μάρκετινγκ & Έρευνα Αγοράς ΜMRLab (Marketing &Market Research Lab) με την Ευρωπαϊκή Ερευνητική Υποδομή MEDem (Monitoring Electoral Democracy)
Μεταξύ του Ερευνητικού εργαστηρίου Μάρκετινγκ & Έρευνα Αγοράς (ΜΜRLAB) και της Ευρωπαϊκής Ερευνητικής Υποδομής MEDem (Monitoring Electoral Democracy), υπεγράφη Μνημόνιο συνεργασίας για την συμμετοχή στο Παρατηρητήριο για τη Δημοκρατία στα Βαλκάνια, τη Μαύρη Θάλασσα και την Ανατολική Μεσόγειο (Observatory for Democracy in the Balkans, Black Sea and Eastern Mediterranean). Το MEDem μέσω των ερευνητικών του δραστηριοτήτων στοχεύει να αποτελέσει μια ανοιχτή «δεξαμενή ιδεών» και, ταυτόχρονα, να δημιουργήσει ένα εργαλείο ανάλυσης που να επικεντρώνεται στα πολιτικά συστήματα, στην κοινωνία των πολιτών και στις δραστηριότητές της, καθώς και στη θέση και τις λειτουργίες των θεσμών σε κάθε χώρα.
Το MMRLab θα λειτουργήσει ως συμβουλευτικό εργαλείο στην παρακολούθηση και ανάλυση των δημόσιων πολιτικών που εφαρμόζονται στους τομείς που βρίσκονται στο επίκεντρο της προσοχής του.
Μνημόνιο συνεργασίας
Του εργαστηρίου «Μάρκετινγκ και Ερευνά Αγοράς» του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων της Σχολής Διοικητικών Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστήμων του Πανεπιστήμιου Δυτικής Αττικής
Με το εργαστήριο Συστημάτων Υποστήριξης Αποφάσεων (εργασυα) της Σχολής Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης
Του εργαστηρίου «Μάρκετινγκ και Ερευνά Αγοράς» του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων της Σχολής Διοικητικών Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστήμων του Πανεπιστήμιου Δυτικής Αττικής
Με το εργαστήριο Συστημάτων Υποστήριξης Αποφάσεων (εργασυα) της Σχολής Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης
Μνημόνιο συνεργασίας
Του εργαστηριου «Μαρκετινγκ Και Ερευνα Αγορας» του Τμηματος Διοικησης Επιχειρησεων της Σχολης Διοικητικων Οικονομικών και Κοινωνικων Επιστημων του Πανεπιστημιου Δυτικης Αττικης
Με το εργαστήριο «Στρατηγικης Ηγεσιας & Ψηφιακου Μετασχηματισμου» του Τμηματος Οικονομικης Επιστημης της Σχολης Οικονομικων, Επιχειρηματικων και Διεθνων Σπουδων του Πανεπιστημιου Πειραιως
Του εργαστηριου «Μαρκετινγκ Και Ερευνα Αγορας» του Τμηματος Διοικησης Επιχειρησεων της Σχολης Διοικητικων Οικονομικών και Κοινωνικων Επιστημων του Πανεπιστημιου Δυτικης Αττικης
Με το εργαστήριο «Στρατηγικης Ηγεσιας & Ψηφιακου Μετασχηματισμου» του Τμηματος Οικονομικης Επιστημης της Σχολης Οικονομικων, Επιχειρηματικων και Διεθνων Σπουδων του Πανεπιστημιου Πειραιως
Μνημόνιο συνεργασίας
Του εργαστήριου «Μάρκετινγκ και Ερευνά Αγοράς» του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων της Σχολής Διοικητικών Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστήμων του Πανεπιστήμιου Δυτικής Αττικής
Με την Εταιρεία One Team
Του εργαστήριου «Μάρκετινγκ και Ερευνά Αγοράς» του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων της Σχολής Διοικητικών Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστήμων του Πανεπιστήμιου Δυτικής Αττικής
Με την Εταιρεία One Team