Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /data/site_mmrlab/site/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the mfn-opts domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /data/site_mmrlab/site/wp-includes/functions.php on line 6114
Ανδρονίκη Κάβουρα - Marketing & Market Research Lab

Ανδρονίκη Κάβουρα

Η Ανδρονίκη Κάβουρα είναι Καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής (ΠΑΔΑ), στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, στο γνωστικό αντικείμενο Επικοινωνία με έμφαση στη Διαφημιστική Επικοινωνία.

Έχει Πτυχίο Φιλοσοφικής, Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στη Διοίκηση Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και Επικοινωνίας από το Πανεπιστήμιο Stirling, Σκωτίας και Διδακτορικό Δίπλωμα στην Επιστήμη της Επικοινωνίας ως υπότροφος του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ). Έχει διατελέσει Πρόεδρος του Τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης του πρώην Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Αθήνας από το 2011 έως και το 2015. Είναι Συνεργαζόμενο Εκπαιδευτικό Προσωπικό στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων» στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο από το 2006. Έχει δημοσιεύσει πλήθος άρθρων σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά με κριτές και κεφάλαια σε συλλογικούς τόμους σε θέματα επικοινωνίας και τουρισμού.

Έχει γράψει μονογραφία στο αντικείμενο της επικοινωνίας και του branding που έχει εκδοθεί στην Αμερική, έχει εκδώσει μονογραφία με τίτλο Επικοινωνία και Διαφήμιση στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και διδακτικό σύγγραμμα με τίτλο Επικοινωνία, Διαφήμιση και Μάρκετινγκ στο Ψηφιακό Περιβάλλον και ο Ρόλος των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης. Οργανώνει κάθε χρόνο το διεθνές συνέδριο στο στρατηγικό καινοτόμο μάρκετινγκ και τουρισμό (International Conference on Strategic Innovative Marketing and Tourism, ICSIMAT https://icsimat.com/ Ευρετηριάζεται στο Google Scholar (Kavoura Androniki) σύμφωνα με τις διεθνείς κατατάξεις.