Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /data/site_mmrlab/site/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the mfn-opts domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /data/site_mmrlab/site/wp-includes/functions.php on line 6114
Ερευνητικά Προγράμματα   - Marketing & Market Research Lab

Ερευνητικά Προγράμματα  

parallax background

Το  ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ & ΈΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ  σε συνεργασία με τα

  •   Εργαστήρια Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας και Συστημάτων Ηλεκτρονικής Μάθησης και Υπολογιστικών και Ενσωματωμένων Συστημάτων, ΙοΤ & βελτιστοποίησης του Τμήματος Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστών και
  • το Εργαστήριο Ήπιων Μορφών Ενέργειας & Προστασίας Περιβάλλοντος του Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών

συμμετέχει στην εμβληματική ερευνητική πρόταση του ΠΑΔΑ που υπεβλήθη και εγκρίθηκε για χρηματοδότηση από τη Γενική Γραμματεία Έρευνας & Καινοτομίας
Η Πρόταση με τίτλο
«Ανθεκτικότητα, Συμπερίληψη και Ανάπτυξη: προς Μια Δίκαιη, Πράσινη και Ψηφιακή Μετάβαση των Ελληνικών Περιφερειών» (TAEDR-0537352),

Η συγκεκριμένη Ερευνητική Πρόταση συγκέντρωσε  υψηλή βαθμολογία στη θεματική περιοχή «Social impact of green and digital transformation» και αποτελεί αποτέλεσμα συνεργασίας του ΠΑΔΑ με αντίστοιχες ερευνητικές ομάδες του ΕΚΚΕ, του ΕΑΑ, του ΑΘΗΝΑ, του ΕΛΚΕΘΕ και του ΔΙΠΑΕ. 


Ερευνητικό έργο με τίτλο: "Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο πολιτικό marketing"

Επιστημονική υπεύθυνη: Ειρήνη Σαμαντά Καθηγήτρια Διεθνούς μάρκετινγκ